Vyberte si

kategorii

GDPR

  1. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
    • Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
      Provozovatelem e-shopu je podnikající fyzická osoba Mgr. Veronika Szalay, se sídlem Babice nad Svitavou 487, 664 01  Babice nad Svitavou, IČ: 17894841.
      Provozujeme e-shop na webových stránkách www.gravitisk.cz.
      Pro poskytování našich služeb, prodej zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje kupujícího.
      Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“) a zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění.
  2. Zpracování osobních údajů
    1. Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře
      Pokud poptáváte naše produkty a služby, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: Jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, vaše požadavky ohledně našich produktů a služeb, případně další údaje, které nám v poptávce a vyplníte nebo nám je v rámci další domluvy předáte.
      Z jakého důvodu?
      Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží a služeb.
      Na základě jakého právního důvodu?
      Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost.
      Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
      Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle 6 měsíců od naší poslední komunikace.
    2. Zpracování osobních údajů v případě nákupu
      Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: Jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, vaše požadavky ohledně našich produktů a služeb, případně další údaje, které nám v poptávce a nákupu vyplníte nebo nám je v rámci další domluvy předáte.
      Z jakého důvodu?
      Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu – dodali vám naše zboží nebo služby. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů.
      Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací a jiné).
      Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?
      Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.
      Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
      Po dobu plnění naší služby a poté zpravidla 3 roky od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží. Prodávající je však povinen zpracovávat osobní údaje kupujícího po dobu nezbytně nutnou, která je vyžadována dle příslušných právních předpisů (např. dle zákona o účetnictví, zákona o archivnictví a evidenci, zákona o dani z přidané hodnoty apod.) a také po dobu trvání obecných i speciálních promlčecích lhůt jednotlivých nároků
    3. Newsettery (obchodní sdělení)
      Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.
      Na základě jakého právního důvodu?
      Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.
      Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?
      3 roky od vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu: info@gravitisk.cz
  3. KDO SE K DATŮM DOSTANE?
    • Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:
      – provozovatel e-shopové platformy
      – společnosti podílející se na expedici zboží (Zásilkovna, Česká pošta, PPL)
      – společnosti podílející se na expedici plateb (mBank, GoPay)
      – právní zástupce, daňový poradce či auditor prodávajícího
      – IT technik či správce prodávajícího,
      – pojišťovna v případě řešení nahlášené pojistné události.
      Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.
  4. CO BYSTE DÁL MĚLI VĚDĚT
    • V naší společnosti nemáme jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.
    • V naší společnosti nedochází k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.
    • Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@gravitisk.cz nebo zavolejte na tel. č. 606 033 039
  5. VAŠE PRÁVA V SOUVISLOSTI SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Právo na informace týkající se zpracování osobních údajů
      Právem na informace se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 13 nařízení. Zejména se jedná o právo znát totožnost a kontaktní údaje správce osobních údajů, účel a právní základ zpracování osobních údajů, příjemce nebo kategorie příjemců osobních údajů, dobu uložení osobních údajů, práva subjektu údajů (klientů) a možnosti jejich uplatnění.
    2. Právo na přístup k osobním údajům
      Právem na přístup k osobním údajům se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 15 nařízení. Zejména se jedná o právo klienta na získání potvrzení od prodávajícího, zda a případně za jakým účelem jsou osobní údaje zpracovávány.
      Klient má právo požadovat od prodávajícího kopie zpracovávaných osobních údajů. Při opakovaných a zjevně neopodstatněných žádostech je prodávající oprávněn účtovat klientovi přiměřený poplatek na úhradu administrativních nákladů za pořízení kopie.
    3. Právo na opravu
      Právem na opravu se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 16 nařízení, zejména pak právo na to, aby prodávající opravil bez zbytečného odkladu nepřesné nebo nesprávné osobní údaje, které se klienta týkají.
      Základem uplatnění tohoto práva je, že klient skutečnosti vedoucí k opravě či doplnění prodávajícímu sdělí.
    4. Právo na výmaz (právo být zapomenut)
      Právem na výmaz se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 17 nařízení, zejména se jedná o právo klienta, aby prodávající bez zbytečného odkladu na požádání vymazal jeho osobní údaje, za předpokladu, že pro to budou naplněny podmínky dané nařízením.
    5. Právo na omezení zpracování
      Právem na omezení zpracování se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 18 nařízení, zejména právo omezit zpracování jeho osobních údajů jen na nejnutnější zákonné důvody.
      Toto právo lze uplatnit zejména v případech, kdy není jasné, zda a kdy se budou muset osobní údaje odstranit.
    6. Právo vznést námitku
      Právem vznést námitku se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 21 nařízení. Zjistí-li nebo domnívá-li se klient, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s ochrannou jeho soukromého života, v rozporu s nařízením nebo v rozporu se zákonem může požadovat po prodávajícím vysvětlení či požadovat, aby byl takový stav odstraněn.
    7. Právo na přenositelnost údajů
      Právem na přenositelnost údajů se rozumí veškerá práva klienta obsažená v čl. 20 nařízení, zejména pak právo získat anebo předat osobní údaje jinému správci osobních údajů, které klient poskytl ve prospěch prodávajícího, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
    8. Právo podat podnět/stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů
      Klient má dále právo obrátit se se svojí stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který plní úlohu dozorového úřadu ve věcech ochrany osobních údajů. Právo klienta na jiné prostředky ochrany tím není dotčeno.

Tyto podmínky jsou účinné od 1. 1. 2024

This site is registered on Toolset.com as a development site.